Monday 23 June 2014

මොන අපායටද යන්නේ ?


පහුගිය කාලේ මට හුඟක් වැඩ අධික කාලයක් වෙලා තිබුනේ. ඉතා අනවශ්‍ය විධිහට මුස්ලිම් ජනතාවට පහර දීමකුත් වෙලා තිබෙනවා. ඒකටත් විරෝධය පල කරන ගමන් මේකත් ලියන්න හිතුව. මේක මුලින්ම ඉංග්‍රීසියෙන් ලිව්වේ. නමුත් මං හිතුව සිංහලට පරිවර්තනය කරන එක හොඳයි කියල.
මේ සාකච්චාව සිද්ධ වුනේ මෙහෙම. මමයි මා සමග එකට වැඩ කරන කාර්යාලයේ උදවියයි අතර ගිය සුහද විවාදයක්. මම දෙවියන් අදහන්නේ නැති බව කාර්යාලයේ ප්‍රචලිතයි. දැන් මෙතන යෙහෝවගේ විට්නස් කෙනෙක් (සිංහල නම මන් හිතන්නේ යෙහොවගේ පණිවිඩය හෝ සුභාරංචිය වෙන්න ඇති.) , නව යුගයේ ක්‍රිස්තියානිය නිකායේ  කෙනෙක්, කතෝලිකයෙක්, මුස්ලිම් ජාතිකයෙක් සහ අඩක් බෞද්ධ මම. අඩක් කියල කිවේ මම අදේවවාදියෙක් වෙන අතරම ආගමේ නමින් කාටවත් ගහන්න යන්නේ නැති, පුනරුප්පත්තිය වගේ දේවල් ඒ හැටියටම විශ්වාස නොකරන අයෙක් නිසා.
ඉතින් මේ හැම කෙනාම මට දෙවියෝ අරක මේක ගැන දේශනා දෙනවා. හැබැයි හැමෝම කියන්නේ එකම කතාවක්, ඔවුන්ගේ ආගම තමා හරි, සර්ව සාධාරණ එක කියල. ඉතින් මම ඇහුව හැමෝගෙන්ම එකම එක ප්‍රශ්නයක් වෙන වෙනම.
ඔබල මැරුණම අපායට  යනවද? ඔබේ ආගමට අනුව දෙවියන් විශ්වාස නොකරන අය අපායට  යනවද?

යෙහොවගේ විට්නස් පොර කියනවා- "මගේ ආගම ඉතාම හරි එක. අපි තමයි ජේසු තුමාව බයිබලයට අනුව හරියටම පිලි පදින්නේ. මම යනවා දිව්‍ය ලෝකෙට. මගේ ආගම නොපිළිපදින ඕනෑම කෙනෙක් අපායේ යනවා කියල තමා අප විශ්වාස කරන්නේ. "

නව යුගයේ ක්‍රිස්තියානිය නමැති නිකායේ තැනැත්තා කියනවා " මම ඔය කතාවට එකඟ නැහැ. අපාය කියන්න අපි ඉන්න තැන වෙන්නත් පුළුවන්. " ඉතින් මන් ඇහුව හරි එහෙමයි කියමු. නමුත් ඔබේ ආගම මම හෝ වෙන අනිකෙක් නොඅදහන්නේ නම් මැරුන පසු අපට ස්වර්ගයට යා හැකිද ? අවාසනාවකට වගේ නව යුගයේ ක්‍රිස්තියානිය නිකායේ යාලුව පිලි ගත්ත ඔහුගේ ආගමෙන් විතරයි ස්වර්ගයට යන්න පුළුවන්. අනිත් ඕන අයෙක් කොහේ හෝ වේවා අපායට යනවා කියල. හැබැයි ඔහුගේ ආගම ලෝකේ තියනවා කියල කිසි සේත්ම නොදන්නවා නම් හා හොඳ ජිවිතයක් ගත කලා නම් ඒත් දිවය ලෝකෙට යන්න පුලුවන්න. අර ඇමසන් ගඟ අසබඩ ඉන්න ගෝත්‍රිකයෝ වගේ අය.
මුස්ලිම් ජාතික සහෝදරයා කියනවා " මගේ දහම තමා දෙවියන්ගේ වදන් සත්‍යයටම කියන්නේ. පොතෙත් එහෙම තමා තියෙන්නේ. සියලුම අවිශ්වාශ කරන්නන් අපායට යනවා යනවමයි. ඒකෙ දෙකක් නැහැ."
බුදු දහමේ දැනට පන්සල්වල රුපයට නාග ඇතී අන්දමට පව් කලොත් අපායට යනවා. හැබැයි සමහර තැන්  වල තිබෙනවා මිත්‍යා දෘෂ්ටිකනම් ඒත් අපායේ යනවා කියල. අර කටු ඉඹුලේ යනවා පෙන් වන්නේ. හින්දු ආගමේ තත්ත්වෙත් ඕකමයි.
ඉතින් මම කිව්වා කට්ටියටම මෙහෙම.

මුස්ලිම් සහෝදරයා, නව ක්‍රිස්තියානි සහෝදරයා, කතෝලිකයා, හින්දු අය හැමෝම මැරුණට පස්සේ බෞද්ධ අපායට යනවා, එහෙම නැත්නම් තම තමන්ගේ ස්වර්ගය කියන්නේ බෞද්ධ අපායට.

නව ක්‍රිස්තියානි සහෝදරයා, කතෝලිකයා, හින්දු අය, බෞද්ධ අය හැමෝම මැරුණට පස්සේ මුස්ලිම් අපායට යනවා. එහෙම නැත්නම් තම තමන්ගේ ස්වර්ගය කියන්නේ මුස්ලිම් අපායට.

මුස්ලිම් සහෝදරයා, කතෝලිකයා, හින්දු අය, බෞද්ධ අය හැමෝම මැරුණට පස්සේ
නව ක්‍රිස්තියානි සහෝදරයාගේ අපායට යනවා. එහෙම නැත්නම් තම තමන්ගේ ස්වර්ගය කියන්නේ නව ක්‍රිස්තියානි සහෝදරයා ගේ අපායට.

මුස්ලිම් සහෝදරයා, නව ක්‍රිස්තියානි සහෝදරයා, හින්දු අය, බෞද්ධ අය හැමෝම මැරුණට පස්සේ කතෝලික සහෝදරයා ගේ අපායට යනවා. එහෙම නැත්නම් තම තමන්ගේ ස්වර්ගය කියන්නේ කතෝලික සහෝදරයා ගේ අපායට.

මුස්ලිම් සහෝදරයා, නව ක්‍රිස්තියානි සහෝදරයා, කතෝලිකයා, බෞද්ධ අය හැමෝම මැරුණට පස්සේ හින්දු අපායට යනවා, එහෙම නැත්නම්තම තමන්ගේ ස්වර්ගය කියන්නේ හින්දු අපායට.

ඉතින් අන්තිමට බලාගෙන ගියාම ඔක්කොමල්ල අපායේ .

සමා වෙන්න අදේවවාදීන් වන අප හැර.

අප අපේම වූ ලෝකය නමැති අපායක වොඩ්කා  වීදුරුවක් හා බයිට් එකක් සමග ආතල් ගනිමින් සිටිමු.

3 comments:

  1. අඩ්ඩ්ඩ්ඩෙහ්... ඒක නියම කතාව.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තූතියි . ඒ කාලේ වැඩිය කවුරුත් කියවල නැහැ වගේ පේන්නේ

      Delete

සියලු හිමිකම් අජිත් ධර්මකීර්ති (Ajith Dharmakeerthi) සතුය. කොළඹ ගමයා බ්ලොග් අඩවියේ යොමුව සඳහන් කර හෝ අජිත් ධර්මකීර්ති යන නමින් පමණක් මෙහි ලිපි උපුටා පළ කරන්නට අවසර තිබේ.
මෙහි පලවන ලිපි සහ දේශපාලන අදහස් මගේ පෞද්ගලික අදහස් පමණි.
ඔබේ ඕනෑම ප්‍රතිචාරයක් මෙහි පල කරනු ලැබේ. නමුත් වෙනත් කෙනෙකුට සාධාරණ හේතුවක් නැතුව පහර ගසන අශිලාචාර අන්දමේ ප්‍රතිචාර පමණක් පල නොකෙරේ. බ්ලොගයට ගොඩ වදින ඔබ සියලු දෙනාට ස්තූතියි .